سبک مد

  • ۰
  • ۰

تصور ابتدایی شما از پوشیدن نیم بوت زنانه می‌تواند کمی ترسناک باشد. نیم بوت‌ها، به این مشهور هستند که افراد را کوتاه و پهن نشان می‌دهند. ازآنجایی‌که این نیم بوت‌ها قوزک شما را می‌پوشانند، بلندی پایتان را نشان نمی‌دهند. این برای نیم بوت‌های مشکی، قهوه‌ای و هر رنگ دیگری از نیم بوت صدق می‌کند.

چیزی که با نیم بوت‌تان می‌پوشید می‌تواند تفاوت زیادی را رقم بزند. در این مطلب، ما فقط روی نیم بوت‌های مشکی تمرکز می‌کنیم.

راهکارهای پوشیدن و ست کردن نیم بوت زنانه مشکی

اگر عنوان این مطلب به‌اندازه کافی شما را جذب کرد که بخواهید روی آن کلیک کنید، من هم وقت شما را نمی‌گیرم و مستقیم می‌روم سر اصل مطلب. ساده‌ترین راه برای پوشیدن نیم بوت مشکی این است که آن را با جین مشکی بپوشید. جین مشکی عموماً جذاب است. برای زنانی که چاق، لاغر یا معمولی هستند، نیز جواب می‌دهد. مشکی، اندامی است و با سایز درست می‌تواند شما را باریک‌تر و بلندتر نشان دهد. و وقتی با نیم بوت مشکی آن را بپوشید شما را بلندتر نشان می‌دهد. این حرکت شما را بلندتر، لاغرتر و احتمالاً نیاز به اشاره نیست که شیک‌تر نیز می‌کند.

من نمی‌گویم که شما نمی‌تواند نیم بوت زنانه مشکی را با جین آبی یا دامن بپوشید اما این مشکی روی مشکی ساده‌ترین راه برای پوشیدن آن است.

چرا جین مشکی و نیم بوت زنانه مشکی ترکیب فوق‌العاده‌ای هستند؟

مدل جین مشکی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که مشکی مطلق بخرید، نه با سایه‌های روشن. جین مشکی با گلدوزی یا نکات خاص شستشو نخرید. صرفاً یک جین مشکی ساده بخرید. جین مشکی زاپدار به خودتان بستگی دارد. من جین زاپدار را ازاین‌جهت دوست دارم که بافت جذابی به‌ظاهر لباس می‌دهد.

اگر می‌خواهید پز نیم بوت‌های مشکی‌تان را بدهید، جین مشکی جذب بخرید. ازآنجایی‌که این مدل جین‌ها روی نیم بوت را نمی‌پوشانند، بهترین گزینه هستند برای اینکه بتوانید نیم بوت‌هایتان را نشان دهید. راستی حواستان به طول شلوارتان نیز باشد. اگر بلند بخرید، دیگر نمی‌شود کاری برایش کرد.


ادامه در سایت: showana.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی